ikhlaskan hati.insyaAllah ketenangan akan dicapai

Thursday 2 February 2012

aku dan kamu =)

assalamualaikum......orite.hr ini dapat ilham nak tulis entry...huhu..di pagi hari yang indah lagi nyaman...tujuan sy menulis entry ini adalah kerana rasa bertanggungjawab dan sayang kt kamu semua....

sebelum itu sy nak minta maaf,mungkin akan ada yg rasa x puas hati..tp perkara ini sgt penting ....dengan cara ini sajalah yg dpt sy lakukan utk mengingatkan terutamanya diri sy sendiri dan kwn2 semua....sejujurnya...sy belum ada keberanian utk memberi nasihat @teguran secara 'face to face'.....

saya yakin dh bnyk entri2 atau info2 yang disebarkan melalui blog2 yg berkaitan dengan kehidupan@akhlak seorang muslim; menutup aurat,menjaga perckapan dan byk lg...cuma ia bergantung pada diri kita..sama ada kita membaca sambil lewa atau kita betul2 ambik perhatian...saya yakin kamu semua dpt bezakan yg mana betul dan yg mana salah...adalah lebih baik klu kite buat sesuatu perkara yg memberi manfaat dan mohon perlindungan dari Allah drpd melakukan perkara yang sia2...sy juga msih  dalam proses belajar.....kdg2 sy juga lupa..so diharapkan korg pun sudi2 lah menegur saya yer =)






alhamdulillah...saya ditemukan dengan korang2 semua yg sgt baik,cantik dan manis2 (x main angin deh..sengoti nih =) )...saya sayang kamu semua..makanya saya cuba jgk utk menegur kamu(wlupun agk tkut2 n ketaq2 time tulis nih)...sy juga tidaklah 100% sempurna...mungkin juga belum layak utk memberi nasihat..tpi sy x mahu mendiamkan diri jika kwn2 sy melakukan ape2 yg kurang elok di mata agama..kerana ini bermakna saya juga menyetujui ape yg tidak elok itu berlaku.....ingatlah apapun yg kita lakukan di dunia akan dipertanggungjawabkan di Akhirat nnti....




sebenarnya Islam itu mudah....u can do whatever u want as long as it does not against Islam teachings
















p/s: skali lg nok mitok maaf la..klu ado mno2 perkataan hok x sesuai tu...x dop niat lain kecuali utk mberi sedikit peringatan utk diri sdiri dan saim2 hok lain,,kita kan saudara sesama Islam..kan..kan..kan??peace no war ^____^

No comments:

Post a Comment