ikhlaskan hati.insyaAllah ketenangan akan dicapai

Tuesday 31 May 2011

done !!!

sepatutnya lepas kuar result hr tu lg aku tulis entry nih....tp bru skrg rasa nak tulis....hehe akhirnya aku berjaya menamatkan pengajian aku di peringkat diploma dengan cemerlang (alhamdulillah)....dari sem 1 smpi la sem 6..aku berjaya mmpertahankan result aku.....aku sgt2 bersyukur kepada Allah dengan apa yang aku capai takat nih..terima kasih yang tidak terhingga kepada ibu dan ayah....adik2...lecturer2...n kawan2 yg telah byk membantu dan memberi sokongan :)..


semoga dengan kejayaan aku ni akan memberi semangat pada aku untuk meneruskan pembelajaran ke peringkat yang lebih tinggi.....semua ini tidak akan tercapai jika tidak dengan izinNya dan sekalai lgi aku panjatkan syukur ke hadrat Illahi....semoga dengan ilmu yg aku perolehi ini dapt aku mengamalkannya ;)


p/s: serius x sabar nak konvo...hehe

No comments:

Post a Comment