ikhlaskan hati.insyaAllah ketenangan akan dicapai

Monday 19 September 2011

degRee's Life

assalamualaikum....mau update blog lg...


tanggal 12 September 2011...maka bertapaklah satu lagi langkahKu...iaitu ke alam 'degree'...org putih cakap 'degree's life'....huhuhu

kalau masa diploma sebelum ni, aku belajar kat Kampus Machang yang berkonsepkan 'Universiti dalam taman' yg dipenuhi flora dan fauna..tapi skang ni  aku blaja plak kat Kampus Kota Bharu (City Campus) dimana ia berkonsepkan 'Universiti dalam bandar'...mana x nye..kuar dri kelas jer..trus nampak jalan yg dipenuhi dengan kereta lalu lalang...balai polis ade..pejabat pos ade...stesen minyak ade....semua bende ade la...macam2 ade bak iklan astro....hehehe..gambar kt bawah tula Kampus KB


bile masuk degree ni agak berbeza la dari diploma....agak susah la (ye ker??blum cuba blum thu) subjek pun bnyk...cara belajar pun lain...ouh..lupa plak..kt sini aku amik kursus BBA(Hons) Business Economics....kursus ni memang pilihan ku sejak dari dulu lg :)....kt sini kami ni memang minoriti la...dalam kelas aku pun x sampai 10 org (ni yg buat aku teringat member kt Machang nih :( )....kt sini student finance yg plg ramai dan diikuti dgn student marketing...hukhukhuk :(

agak mengambil masa la nk sesuaikan diri kt tempat baru ni(ceh..mcm jauh sgt Kb ngan Machang)....hati masih lagi kt Machang....nak balik sane =(  rindu kt member2 BMD6BC...tiap kali masuk kelas jer mesti tringat kt diorg (ye la dalam kelas pun x smpi 10 org sob..sob..sob).....kat bwh tu la gambar member2 bmd6bc...

bmd6bc's last gathering

disini saya mengambil kesempatan utk mengucapkan semoga berjaya dalam bidang masing2....insyaAllah kite jumpe lagi(nnt buat gathering lg yer..siri 2)..barakallah hufikum ...amin ya Rabb

p/s: x saba nak jumpa korang semua nanti konvo ...insyaAllah....yeayy!!

No comments:

Post a Comment